fredag den 5. juni 2009

www.okobanden.dk

Mange vil nok kalde mig for en øko-freak. Jeg køber nærmest alt hvad jeg kan økologisk. Jeg synes det er vigtigt med økologi både for vores indre (kroppen) og ydre (verden).

Hvis du vil give dine børn mere viden om økologi er der hjælp at hente på http://www.okobanden.dk/. På siden finder du opskrifter til fødselsdage og madpakker, bøger, plakater og anden info for børn (og voksne). Det meste kan downloades f.eks. bøgerne, plakater og tegninger til at farvelægge.

Der er også små film om økologi på sitet. Jeg har lyst til at dele en af dem med dig her på bloggen.

Min dreng er helt vild med lyssvær. Derfor synes han denne film "Grocery Store Wars" var rigtig spændende, og moderen - ja, hun trak en del på smilebåndet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar